Vanliga frågor vid hyra av lokal:

Kontakta oss direkt för information och lediga datum och när vi kan sammanstråla för visning av lokalen!

Vilken tid på året kan man boka lokalen?

 

SVAR: Givetvis planerar vi och tar emot bokningar året om, men lokalen är endast tillgänglig för evenemang Mars - November.

 


 

Hur ska lokalen lämnas?

SVAR: Lokalen ska lämnas så som serveringspersonal lämnar en restaurang; borden ska vara avplockade, porslin sorterat (ej diskat), sopor i soppåsar osv. Golv behöver inte sopas och svabbas.

Alternativt enligt överenskommelse.


Hur många gäster ryms i lokalen?

SVAR: Lokalen kan ta emot uppemot 500 gäster om det är t.ex ett mingelevent och uppemot 350 gäster vid sittande evenemang. 

Vad kostar det?

SVAR: Grundpriset för lokalen är 12.000:-  för upp till 100 gäster. I hyran ingår även bord & stolar för samma antal. Använd gärna vårt offertverktyg för att ta fram en egen kalkyl för just ert datum och era förutsättningar.

 

 

 

Går det att åka kommunalt till lokalen?

SVAR: Nej, lokalen ligger ca 5 km ifrån närmsta kollektivtrafik. Enklaste alternativet för stora sällskap är att hyra sig en egen buss. 

 

Är lokalen för stor för evenemang med 100 gäster?

SVAR: Nej, eftersom lokalen har en väldigt hög anpassningsförmåga, vilket gör det lätt att skärma av.
Vi har haft många lyckade evenemang
med endast ca 50 gäster.

När får man komma in i lokalen inför fest för förberedelser?

SVAR: Kl.08.00 på festdagen.

 



 

 


                                                                      Hur länge kan man stanna i lokalen?

SVAR: Vanligtvis så är det kl 01.00 som gäller. Men det finns möjlighet att stanna ända till kl 03.00 mot en extra avgift. Dock är det viktigt att efter kl 01.00 sänka volymen en aning på musiken. 
 


Klicka knappen nedan för att räkna på festen. Offertverktyget skapar en PDF som skickas till er angivna epost-adress.